Thursday, March 18, 2010

stock for the oxidizer






ini lah hasilnyer selepas hampir 3 jam dok shopping dalam TeSCO....HL tu aku beli 3 kotak...sbb nak dptkan free bowl.. alih2 lupa pulak..dah lah milo free kat kotak fitness tuh dah abis stok..




dan lagi..cheese nie aku pun tak reti lagi nak guna



sis rahimah... saya dah beli yogurt asli... betul ke yang nie...




breakthru bread...susah nak cari kat kawasan umah aku.. yang ada whole grain jer..jadi kalau nak makan kena g TESCo lah jawabnyer


...
di sini ada barli, almond nut pitacio, walnut..lalu ke aku nak makan benda nie...( go kimi go ..he..he






tuna 4 tin...dan yang penting oat pun ada




tidak dilupakan sayur mayur.....






dan juga fish oil



dan ini adalah pekerjaan yang paling aku malas..iaitu melipat kain... dan 3 bakul tuh ....akhirnya semalam sudah selamat dilipat

1 comment: